Direktlänk till inlägg 29 oktober 2007

Drömmar

Av datsmor - 29 oktober 2007 07:32

Den senaste veckan har jag drömt sjukt mycket.. Jag har drömt nånting varje natt. Kommer inte ihåg riktigt allt, men..


Jag har mött Farfar, mötte honom på ett fik.. det var så overkligt, kändes som han hade varit bortrest i flera år och att man äntligen fick träffa honom igen. Vi höll om varandra, sen sprang jag ut därifrån, för att jag inte kunde hålla tårarna tillbaka.


En natt stötte jag ihop med en gammal vän/ovän hela tiden.. det slutade med att hon skulle börja jobba med mig, hon frågade om det var ett skämt.. om det här verkligen var sant. Jag kunde inte annat än å skaka på huvet och tycka att det hela va så jäkla sjukt. Vi ville jue inte ha med varann å göra, men folk förstog inte ens att vi kände varann sen förut.


Jag har även åkt buss med Katti(?, hon som inte ens har körkort), hon körde en sån lila-randig som går till krokom. men lagom i Krokom var det bara jag och Tomas som åkte, och Bussen skulle inte gå tillbaks på en gång så hon parkerade på parkeringen utanför bank/post/polis i Krokom. Sen gick jag och Tomas iväg för att hämta nått i deras lägenhet innan vi skulle åka vidare med bussen.


Ja förrästen, drömde att dom byggt BurgerKing i Östersund.. mötte upp mina gamla arbetskamrater där, och kom underfund med mig själv att det här var jag jue bara tvungen att berätta för Henke, vilken grej!( heh..) 

Sen va vi ut och åkte båt i alla möjliga sorters vatten, allt från små älvar till stora hav.. båten sjönk tillslut iaf, men då var det nån som dök ner och lossade på en av livbåtarna så vi hade nått å vila oss på, för det var förjäkla jobbigt att försöka hålla sig över ytan. Hamnade sen hemma hos min morbror, i hans nybyggda hus (Nej han har inget hus igentligen) så vi fick värma oss och byta till torra kläder. VI kom liksom dit mitt uppi flytten, så mamma var där och inredde lillkusinens rum..

Det kanske dyker upp nått mer jag drömt.. ibland kan jag berätta för Henke vad jag drömt, men tyvärr brukar han heller inte komma ihåg det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av datsmor - 3 december 2007 21:23

Japp så är det.. inviger min nya blogg idag =) så nu mera kommer jag försöka hålla den sidan uppdaterad framöver.. den här kommer finnas kvar, men den lär nog bara vila. ...

Av datsmor - 14 november 2007 20:39

Ny säsong börjar idag.. men i USA. Tycker det har varit sjukt kul att kika på det programmet.. vissa avsnitt har varit riktigt tråkiga, men andra har varit kanon! =) ...

Av datsmor - 13 november 2007 17:54

lite klent om inlägg nu för tiden.. bara blir så. eller inte blir så? ehm..ja. Håller på att ev starta ny blogg, vi får se hur det blir med det, hoppas på att få nån ordning på det.. ...

Av datsmor - 11 november 2007 11:57

Av datsmor - 8 november 2007 07:32

10 favoriter: Färg: SvartMat: Lagar hellst mat självBand: Ingen just nu som är nån favoritFilm: Smala SussieBok: Underbar och älskad av allaSport: InnebandyÅrstid: SommarVeckodag: LördagGlassmak: KrokanTid på dygnet: Kväll   9 för tillfället: Humör...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards