Direktlänk till inlägg 8 juni 2007

Studenter

Av datsmor - 8 juni 2007 22:09

Sjung om studentens lyckliga dar! Jo visst ja, haha.. måste nog säga det va roligare å vara en del av det hela, ist för att försöka göra några ärenden på stan mitt uppe i alltihopa. Tog mig i alla fall runt på några affärer, å in till mamma å säga Hej. Sen va det så varmt å så mkt folk att jag gav upp. Men de va nästan med tårar i ögonen som jag mindes min student då jag såg alla flaken åka förbi, va sjukt roligt vi hade! Jag unnar er, student07, den här underbara dagen! =)

Då Älsk kom hem från jobbet, hade jag fixat lite och bakat pizzabullar, haha sjukt stoora bullar blev det, men goda =) Hade surrat lite med Stefan så man kunde möta upp honom å gratta honom litegrann. Så när jag och Henke va på väg ut, plingade en annan granne på dörrn, Karin =) hon va på party humör och hade lite vänner hemma hos sig, så vi pratade med henne lite och lovade att vi skulle komma tillbaka.

Åkte och mötte upp Stefan, stackarn va klen han =/ men jag tror han blev glad för presenten iaf =) Hoppas du hade en bra dag och kväll oavsett vännen!

Då vi kom hem igen, så ordnade vi lite mysigt på uteplatsen, tände lite värmeljus å hällde upp ett glas vin å grejer =) Sen gick vi över till grannen, Karin är en riktigt skön tjej! =) Sen började jag å Henke å fundera på om vi inte skulle ta en promenad bort mot österäng, å de samma verkade Karin å gänget ha gjort, för rätt som det var, va vi på väg till Österäng hela högen. Stannade där en stund, gick en vända och sen gick vi hem igen jag å Henke. Mysig kväll blev det =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av datsmor - 3 december 2007 21:23

Japp så är det.. inviger min nya blogg idag =) så nu mera kommer jag försöka hålla den sidan uppdaterad framöver.. den här kommer finnas kvar, men den lär nog bara vila. ...

Av datsmor - 14 november 2007 20:39

Ny säsong börjar idag.. men i USA. Tycker det har varit sjukt kul att kika på det programmet.. vissa avsnitt har varit riktigt tråkiga, men andra har varit kanon! =) ...

Av datsmor - 13 november 2007 17:54

lite klent om inlägg nu för tiden.. bara blir så. eller inte blir så? ehm..ja. Håller på att ev starta ny blogg, vi får se hur det blir med det, hoppas på att få nån ordning på det.. ...

Av datsmor - 11 november 2007 11:57

Av datsmor - 8 november 2007 07:32

10 favoriter: Färg: SvartMat: Lagar hellst mat självBand: Ingen just nu som är nån favoritFilm: Smala SussieBok: Underbar och älskad av allaSport: InnebandyÅrstid: SommarVeckodag: LördagGlassmak: KrokanTid på dygnet: Kväll   9 för tillfället: Humör...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards