Direktlänk till inlägg 22 oktober 2007

Fri

Av datsmor - 22 oktober 2007 10:08


va upp på jobb igår och hämtade nå grejer jag hade glömt, sen pratade jag med lite folk innan jag åkte in på stan igen.

Väl inne på stan, var det frukost som gällde, sen fixa ID-kortet som gått ut nångång i september =/ sen va jag in på AMS..

Hade lyckats boka ett möte med jobbet kl. tre, så då mötte jag upp Ellen så vi kunde ta en fika och snurra runt på stan lite.

Mötet gick väl i alla fall hyfsat, det står nån dörr lite lite på glänt så där tills nångång i framtiden.. så fortfarande är det inte helt kört. Men imorn ska jag på AMS ist.


Åkte till Nälden och fixade och käkade lamm, gott som tusan var det =)

sen satt vi nere hos mamma å var lite sociala innan hon skulle gå och jobba natt..


Var så sjukt trött och utmattad då vi väl kom hem igen, så jag gick raka vägen till sängen, tror jag somnade nån sväng i bilen påväg hem också =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av datsmor - 3 december 2007 21:23

Japp så är det.. inviger min nya blogg idag =) så nu mera kommer jag försöka hålla den sidan uppdaterad framöver.. den här kommer finnas kvar, men den lär nog bara vila. ...

Av datsmor - 14 november 2007 20:39

Ny säsong börjar idag.. men i USA. Tycker det har varit sjukt kul att kika på det programmet.. vissa avsnitt har varit riktigt tråkiga, men andra har varit kanon! =) ...

Av datsmor - 13 november 2007 17:54

lite klent om inlägg nu för tiden.. bara blir så. eller inte blir så? ehm..ja. Håller på att ev starta ny blogg, vi får se hur det blir med det, hoppas på att få nån ordning på det.. ...

Av datsmor - 11 november 2007 11:57

Av datsmor - 8 november 2007 07:32

10 favoriter: Färg: SvartMat: Lagar hellst mat självBand: Ingen just nu som är nån favoritFilm: Smala SussieBok: Underbar och älskad av allaSport: InnebandyÅrstid: SommarVeckodag: LördagGlassmak: KrokanTid på dygnet: Kväll   9 för tillfället: Humör...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards