Alla inlägg den 21 maj 2007

Av datsmor - 21 maj 2007 23:33

Hittade ett grymt jobb som jag skulle kunna tänka mig.

Det är otroligt vad olika möjligheter bara dyker upp, arbeten man inte ens tänkt på att man kan jobba med. Spännande =)


Tyvärr krävde jobbet liiite mer erfarenhet än vad jag har, men inget hinder igentligen. Det som gör det omöjligt är att man måste ha körkort, och antagligen vara Svensk medborgare.. eftersom tjänsten är inom polismyndigheten.


CSI =)

Nej jag är inte dum..


men flygfoto, spårsäkring, konfrontationer, dokumentation och rekonstruktion av brottsplats samt onaturliga dödsfall.. Är en del av arbetsupgifterna.


Fotograf är jue ett yrke jag funderat på en hel del, men aldrig har man väl tänkt på det här =) Polis är dessutom ett annat yrke jag haft funderingar i kring å faktiskt velat jobba som. Spännande med nya möjligheter som dyker upp såhär...

Av datsmor - 21 maj 2007 18:30

Kan verkligen inte leva utan sköna toner i mina öron =)

Även om jag framstår som den rockigare tjejen, kan jag fastna för en låt ur vilken genre som helst. Bara det är en riktigt skön låt! som den här..

Inga Problem - Snook vs. Petter & Veronica Maggio


Fast, jag har inte bestämt mig än om Veronica Maggio gjorde låten bättre eller sämre.. Har överseende, skön låt i vilket fall som hellst! =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards