Alla inlägg den 30 maj 2007

Av datsmor - 30 maj 2007 10:53

Från och med i dag, har Henke börjat jobba som vanligt igen.


Efter att jag fått i mig lite frukost, tog jag å gjorde i ordning en hink med riktigt varmt vatten, Och så ställde jag mig å tvätta våra fönster! Haha.. inte nått man göra bara för att man har tråkigt =P


Hade absolut inga planer på att åka in till stan idag, men så blev det iaf.. då det visade sig att jag var tvungen å gå på banken för att ordna lite grejer.


Passade även på å springa förbi Tings en sväng, var in på MediaLoppisen dom hade och sen mötte jag upp Jimmy =) träffade på Jana också..

Jag och Jimmy satt å surra lite å kikade bland nyinkommna jobb å så.


Handlade lite innan jag åkte hem, och sen då jag väl va hemma, tog jag å bakade en jättegod kaka.. fick använda resten av jordgubbarna också =)

Hade aldrig provat det här receptet förut, men det blev jättelyckat! så då Älsk kom hem, blev det en kopp kaffe och jordgubbskaka =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards