Alla inlägg den 28 maj 2007

Av datsmor - 28 maj 2007 22:58

Älsk å jag åkte in sådär lagom tidigt på stan i dag, och började med frukost där =) sen va det tänkt vi skulle handla lite.. men jag var som inte så sugen, för det gick bara fel hela tiden. Tänkte köpa ett par skor jag hittat tidigare, men då hade dom inte just min storlek. Typiskt!


Sen va det jue det här med å hitta snygga byxor.. gav upp å gick direkt till JC, där kan dom nånting iaf.. fick jättebra hjälp av en kille där, hittade rätt storlek å en massa olika modeller. Bestämde mig sen för det första paret jag provat =) Lämnade dom så att dom kunde sys in.


Snurra runt lite till på stan, sen åkte Henke hem en sväng medans jag mötte upp mamma.. Nu va det dags å hitta jeans åt henne, så efter att jag hittat BH å lite grejer så va det dags å hämta ut mina jeans. Så jag föreslog för mamma att även hon skulle försöka hitta ett par jeans på JC, Så vi gick därifrån med ett par nya jeans åt mamma, ett par nya jeans åt mig och 4 par trosor =)


Henke mötte upp oss med bilen, så att vi kunde hämta ut stolarna vi köpte tidigare idag. Så nu har vi extra sittplatser hemma om vi får besök, så det är bara komma å hälsa på! =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards