Alla inlägg den 24 maj 2007

Av datsmor - 24 maj 2007 01:12

Dagens planer sket sig jue ganska friskt.. inte oväntat kanske.

Älsk kom hem i alla fall, det var riktigt riktgit skönt =)


Har fixat biljetter till Winnerbäck nu, men funderar på om man inte ska åka upp till Umeå ist å se honom där =) Det skulle jue funka, efs den spelningen är på en lördag. Sen så hade man jätte gärna velat hälsa på Anders också =) Tyckte jag lät som en bra idé iaf!


Kikade runt lite på StorsjöYrans hemsida också.. vet inte om det var några måsten i år, men det har det jue inte varit dom senaste åren heller. Kanske jag som blivit tråkig =/


Några som jag skulle kunna tänka mig i och för sig är dessa..


Torsdag

Snook - Gör jue mer än 1 grym låt =)

Lillasyster - Är väl kanske ett måste iaf, LOK är tillbaka!


Fredag

Tibuktu - Kanske inte så mkt för min egen del, men Älsk gillar honom =)

Millencolin - Kan inte bli fel.

Sahara Hotnights - Rockiga brudar, yeayh!


å sen var den den hära Asha Ali, har för mig att hon sjunger fint..


Men det här är nog inte några jag skulle gå på Yran för att se, utan hellre hade sett om jag skulle på Yran.. lr hur det där nu blev. hehe.. Ni förstår säkert ändå =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards