Direktlänk till inlägg 16 maj 2007

Onsdagsmys

Av datsmor - 16 maj 2007 23:00

Åkte in på stan och hängde med Ellen och lite polare till henne. Strosade runt i lite affärer, handlade lite smått å gott. Sen satte vi oss på MittPunkten och tog en kopp kaffe och surrade lite =)


Följde med Ellen till tågstationen sen, så jag kunde möta upp Henke och vinka av Ellen. Hon skulle åka söderut *Vill också*


Jag och Henke tog oss hem, fixade lite här hemma och väntade på att Manne och Anna skulle höra av sig.. När dom väl gjorde det, åkte vi in på stan och gick bort på Athena. Blev godmiddag där, lammkotletter och grekisk sallad =) Riktigt gott!


Sen blev det bio, Spiderman 3. Ingen film jag sen tidigare planerat att se, så man hade inga direkta föväntnigar. Men jag tyckte faktiskt den var bra =) trots att jag fortfarande är osäker på om jag sett 2:an.. haha. Måste nog säga att Spiderman va iaf snygg i sin Svarta dräkt.



 
 
Cecilia:)

Cecilia:)

21 maj 2007 15:34

Först vill jag tacka för den fina kommentaren på min väska:)
Så du gillade denna 3:an hehe...tyckte den var helt okej lite tramsig bara...när han blev ond..o gick på gatorna....:)

http://cissilovesfashion.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av datsmor - 3 december 2007 21:23

Japp så är det.. inviger min nya blogg idag =) så nu mera kommer jag försöka hålla den sidan uppdaterad framöver.. den här kommer finnas kvar, men den lär nog bara vila. ...

Av datsmor - 14 november 2007 20:39

Ny säsong börjar idag.. men i USA. Tycker det har varit sjukt kul att kika på det programmet.. vissa avsnitt har varit riktigt tråkiga, men andra har varit kanon! =) ...

Av datsmor - 13 november 2007 17:54

lite klent om inlägg nu för tiden.. bara blir så. eller inte blir så? ehm..ja. Håller på att ev starta ny blogg, vi får se hur det blir med det, hoppas på att få nån ordning på det.. ...

Av datsmor - 11 november 2007 11:57

Av datsmor - 8 november 2007 07:32

10 favoriter: Färg: SvartMat: Lagar hellst mat självBand: Ingen just nu som är nån favoritFilm: Smala SussieBok: Underbar och älskad av allaSport: InnebandyÅrstid: SommarVeckodag: LördagGlassmak: KrokanTid på dygnet: Kväll   9 för tillfället: Humör...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards